BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 8 August 2013

#hospital raya


Hi Assalamualaikum :)

dah raya kedua dan aku masih begini. bernyawa dan punya selera makan yg sama. hee
up till now mmg x ada gambar raya lahh. x dan nak ambik n x trase pn. haha
frankly speaking aku x ada baju raya. ya, kita x ada baju raya.
aku dan dia. haha
basically, mmg tahun ni fam ktorang x buat baju raya agaknya.
tapi takpe yg pnting kita happy angatt. hee :)
 
pagi ni aku g melawat kawan dkat hospital.
#kawan baik masa skolah #kawan class
smalam dia call, dah admitted katanya.
tadi g nurse cakap dah masuk bilik bersalin. 
ehh? aku ngn dalia bawa buah dan roti.
spa nak makan ni? hee

ktorang g lahh dkat wad brsalin tu and tgur husband dia.
since dia je yg ada kat situ. sbnarnya takut gak nak tgur sbb x pnah cakap pn.
tp kna tgur lahh jugak dlam keadaan camni kan. haha
dgn sengalnya aku tanya "laki ma kan?" x sopan bak ang. haha
lpas tu tanya2 lahh pasal ma. 
kekok tu ada lahh cakap dgn org baru knal tapi demi ma. haha
macam2 gak lahh diceritakan. dan aku yg mmg x tau byk pasal hal brsalin ni angguk2 je.
ktorang smua bcakap macam orang dewasa gitu. ahahaa
ttiba aku rasa cam dewasa. cakap pasal serious2 dan pasal anak. haha 
tapi bla dngar aku rasa gerun pn ada. sakit kot nak brsalin ni ya.
tapi msti drg bahagia kan nnt nak ada baby.
aku yg x ada kna mngena ni pn rasa happy.
apalagi drg kan. haha
 hari ni aku g beraya kat hospital je nampaknya.

dulu dkat satu post aku pnah bgtau yg aku suka stu alat medik ni kan?
nahh tadi aku truja gla sbb dkat hospital byk bnda ni. ahahaa
rasa cam nak pakai lagi. hee
sbnarnya ada satu lagi alat ni tapi aku still x tau namanya. yg ltak kat ibu jari tu. haha
 

tringat masa buat operation dlu aku truja masa doktor masukkan jarum dan ubat bius.
sampai x bkelip aku tgk bnda ni dgn mata bulat yg sgt truja.
keterujaan tu x dapat diselindung. haha
sakai kan, ntahlah aku mmg ada sifat pelik skit. ahahaa

sampai takat ni je lahh crita nampaknya ya.
Alhamdulillah saya dan husband bsama anak2 sihat hendaknya. ahahaaa
jumpa di lain post ya :)

have a good day :)


No comments:

Post a Comment