BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 5 August 2013

#beloved purse


Assalamualaikum :)

as i said before. skrang aku mmg gla mblog je. 
pnyakit sawan dah ni. law ada yang menyampah dgn aku maaf lah.
x ada niat nak mnyampahkan ssiapa pn. hahaa
aku cuma rasa nak mnulis je. nak happy :)

aku ada satu barang kesayangan ni yg mmg sayang gla. haha
act banyak je barang ksayangan tapi ni antaranya lah.
sbb apa aku sayang sangat?
ada sentimental value lahh bagi aku. 
purse ni mak aku belikan masa aku tingkatan 5 x silap.
tak pun lpas spm. x ada lahh mahal cam korang punya.
tapi aku sayang gla purse ni. hee
rm40 ++ je. murah lahh kot. tapi law aku dah bkenan x kira lahh murah ke mahal.
law yang mahal pn hati x suka buat apa kan. hee
aku mmg suka purse panjang cenggini.
x suka purse kcik2 tu susah nak isi barang2. 
dah btahun aku pakai purse ni. setia gla lahh.

ada bli purse baru tapi aku x pakai. sbb x suka.
skarang ni aku rasa dah mula kna trima knyataan bahawa hayat dia dah x lama.
sbb tu aku post ni. sumday bla baca aku boleh ingat dkat dia ni. ahaha
cam kkasih pulak dah. takpe lah asal aku bahagia :)

dia dah rosak since aku masuk uitm dulu.
masa tu zip dia rosak. sampaikan pacik dkat uptown tgur aku..
"tu purse pattern baru ke dik?"
masa dia tgk zip purse aku x boleh tutup. ahahaa
dia gelak je. aku pn gelak skali lahh. sian dia gelak sorang. hee
tapi aku x marah. x malu pung.
sbb aku sayang gla. haha
pacik tu perli dalam bahasa yang sopan.

ni lahh nghope zip tu. 


dulu masa dkat u x ada lahh truk camni. dpan dia skit je hang.
*stahun slpas tu.. tgk lahh dah hancus
sdih tgk keadaan dia skrang dah kritikal sangat dah.
tapi still nak pakai gak lagi. mak dah bebel stiap kali tgk purse aku ni. hahaa

yang paling best ttg purse ni compartment dia.



macam2 bolh masuk dalam. luas dan best lahh. haha
dalam tu macam2 ada. dari yang btahun lpas pn ada.
resit2 kpm blambak dalam tu. surat2 mc uitm.
tiket bas ganu-kl blambak2. tiket kl-si ada dua. hee
*nak jugak terselit kat situ
ada kunci bilik hostl kpm gak dalam tu. aishh truknya aku. ahahaa
name card, business card orang2 yg aku knal macam2 lahh ada.
duit syiling. haha
tapi duit x ada lahh masa ni sbb dah kluarkan abis. ahaha
ada gambar mak. haha
*ingat lagi cmna orang bolh rampas gambar mak dari dompet u trus masuk purse
mmg x dapat balik lahh jawabnya. muhmuhh
jangan nangis naa :)


ni krosakan yang kiranya baru gak lahh. baru brpa bulan lpas.
kulit dia dah tsoyak2 skit sbb rtu kna hujan.
dah lama sangat guna agaknya.
pastu tadi ttumpah air coke skit jadi aku basuhkan dgn air.
trus bapak besar tsoyak dia. ahahaa
bukan dia je aku basuh. dgn handbag skali aku basuh.
aku berus dgn sabun skali handbag tu. gla ah sakai. haha
takpe lahh yang pnting dia wangi dah :)

asal aku pakai lagi walaupun dah truk cam gni?
sbb aku paling sayang purse ni. susah senang aku dgn dia.
dan bla tibanya saat aku dah kna tuka purse ni seriously sdih sangat :(
aku law dah sayang bnda tu susah nak ganti dgn yang lain.
law bolh aku nak cari yg sama sbiji cam ni.
ada gak cari tapi dah x ada lahh.
law ada mmg aku akan trus bli :')

sdih btul. tapi aku akan ttap simpan dia.
aku x akan buang. sayang kot. haha
kasih sayang antara tuan dan purse. haha
gla physco rasanya. dah sudah lahh sblum mlalut lagi.

hee. that's all for today.
goodnight and happy 27 ramadhan :) 


No comments:

Post a Comment