BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 8 November 2012

Saya sayang shiy ni :)


Hi Assalamualaikum..

tiba-tiba tadi teringat shiy. siapa dia? dia seorang yang saya baru kenal tapi dah terpisah sebab dia nak sambung belajar dekat lain pula lepas ni :)
sepanjang tinggal sebilik dengan dia banyak benda yang kami share together, suka duka bersama. she's a sister of mine, she's eighteen :)

tapi dia lagi besar dari saya. that's why dia selalu cakap saya kecil dan kulus. bangga? haha, x ada larh cuma rasa nak sepak dia. bila saya nak gemuk? persoalan yang sentiasa bermain di minda tanpa ada sebuah jawapan.

shiy selalu teman saya pergi mana2, she's always be with me :) cmna larh boleh rapat dengan dia ya dan boleh satu kepala. dah dipertemukan :) sebab saya sayang dia adalah dia memahami dan seorang yang x banyak karenah, x banyak complain dan ada juga sikap matang dari umur dia. dia boleh faham apa yang berlaku dan mudah menerima nasihat. dia x pernah banyak menjawab dan cerewet. dia x pernah mahu menang sendiri dan merupakan seorang yang boleh beralah dan memaafkan. dia sabar dengan saya. dia sangat mudah untuk berurusan. dia x macam sesetengah budak yang pernah dikenali yang kelihatannya matang tapi dalaman atau mungkin fikiran masih seperti keanakan. sebab tu saya menyenangi dia. biar luaran kelihatan keanakan yang penting dalaman matang :) insyaAllah if God willing :)

bila dengan dia secara tidak langsung saya jadi ceria, keanakan dan mengarut. saya akan bercakap apa saja yang mulut mahu tuturkan. satu kelebihan dia mampu buat saya tersenyum bila-bila masa saja :)

dan yang paling bermakna adalah..dia sayang saya dan saya sayang dia :)

shiy, i'll miss every seconds together and each moment we go through together :)
ingat lagi setiap malam dengan gelak tawa dan setiap hari yang dipenuhi senyuman dan keceriaan.

now i'm watching all those our video and photos, sister :)


ni video yang x tahu apa motifnya. so sudden shiy yang tengah bercakap sorang2
dengan laptop dia buat video satu bilik.
so saya yang memang ada chemistry yang kuat dengan shiy join gila sekali. haha :)
tu ada ify, dia pn join sekali :)
dan dress hijau yang beli dengan shiy pn ada dalam video shiy,
and smiley yang saya hadiahkan masa birthdya dia pn masuk sekali dalam video ni ^^
ini larh jadinya apabila terlalu bosan dalam bilik yang x berapa nak besar tu. huhu



that night sebenarnya nak turun bawah cari line wifi,
so sempat lagi gila2 dalam bilik dengan shiy :)


we are children we are the world ^^


sebenarnya dia sama gila je dengan saya. hahah :)
dia suka cakap 'kaksyira ni macam budak2 larh.muahaha' shiy pn sama sebenarnya. haha ^^'


ni masa pergi halfest pwtc dengan shiy. letih tapi happy ada dia :)


Aeon bersama mereka buat kali terakhir :)


kami lari amal x dapat nombor sebab lari comel sangat. haha ^^'

those seconds together was unforgettable moment, love you sister :)

till here story of us, i was so sleepy dude.
i'm writing because i miss u.
pray that Allah would always bless u, shiy :)


No comments:

Post a Comment