BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 27 October 2012

I don't wanna back there :(


Assalamualaikum..

refer to post title, yaa.. i don't wanna back to kl.
hey i don't like the environment. and peoples too. esok dah nak kena balik sana. habis dah cuti saya.
saya rasa nak menangis x nak balik. kids? who's care? that's me then :)

semua orang ada hal yang dia suka dan x. so my bad here is,i don't like kl. that's all.
getting out from SI was such a bad idea. but i'm the one who plan the way. no use for the regret.
okay, so now we're getting back to the sadness of getting back to a place where this heart don't belong to.
sebab apa saya x suka kl sedangkan almost semua orang suka? sebab saya x suka kesibukan kota,bunyi hon sana sini,udara tercemar dan tempat yang kecil itu.saya rasa x ada kehidupan.bangun pagi tengok bangunan dan masuk bangunan dan keluar bangunan.nak beriadah? nak keluar sorang bahaya,nak ada teman untuk keluar.kebanyakannya payah.nak makan? mahal dan x sedap :(

so saya makan sangat larh x heaven kat sana. makanan ya larh mahal high taste tapi x kena dengan saya. x kisah larh ada class ke apa yang penting perut saya suka so telan je larh. dan suasana memang x sama tapi sekurang - kurangnya saya masih boleh adapt suasana dekat lain tapi bukan dekat sana.

orang selalu cakap,ada sesuatu hal yang kita boleh hadapi dengan senang dan ada sesuatu yang kita harus hadapi dan ia tidak menyenangkan kita. so ini larh hal nya yang perlu dihadapi dengan sabar :)

tiap - tiap hari lepas belajar atau paling kurang sekalipun setiap hari saya akan sentiasa menghitung tahun 2013 dengan cepat. yang bermaksud akhir tahun. saya x sabar sangat nak pergi dari sana. maaf terlebih emosi malam ni,sebab tinggal beberapa jam lagi saya kena tinggalkan rumah dan pergi ke tempat yang x suka tu :(

i'll miss father mother soon.

No comments:

Post a Comment