BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 4 January 2014

Hai 21th Syahirah :) #SZ



Assalamualaikum :)

And a happy new year. hihi
i know it's a bit late. sbenarnya nak post pada 1 jan haritu.
tapi now baru sempat. hihi
takpe lah. still mood new year kan? :)

All praises to Allah that
i'm still breathing,
still smiling,
still laughing,
still knee down upon Him.
Alhamdulillah.

and tau apa yang paling happy?
it's my 21th years old.
hahaha
ntah apa lah excited sangat dgn umur tu?
ntah, tapi aku rasa sangat excited to learn new things
and learn the responsibilities of being an adult :)

pada aku, setiap meningkatnya umur kita.
kita akan belajar benda baru yang akan mematangkan kita.
akan belajar lebih banyak tentang kehidupan.
keperitan, kebahagiaan.. ya smua tu lah :)

at the age of 20th.
i learnt so much things.
tlalu banyak benda yang mengajar aku.
kehilangan, keperitan dan kebahagiaan.
semua tu mengajar aku untuk lebih tabah.
ya, masih mncuba.
dan cuba memahami kehidupan sebenar.
belajar menjadi lebih dewasa dan lebih baik.
whatever has happens, i really love being 20th.
an age that i would never forget :)

and by this age i found ones who taught me precious things.
thank u so much.
there's no word to describe how grateful i am to have u.
to thank Almighty for sending me person like u for me to adapt.
i know Allah send his bless upon u for me.
Allah datangkan kamu untuk saya belajar sesuatu dari kamu
supaya saya sentiasa mengingatiNya.
whatever it is..
thanks a lot u :) 

and may my 21th be better and blissful :)
aminn aminn Ya Rabb :)


No comments:

Post a Comment