BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 12 December 2012

A holiday begin


 Hi Assalamualaikum.

lama sangat rasanya x sentuh laptop ni,x ada larh lama sangat dua minggu je :)
pagi tadi baru sampai dari kl. seriously penat lepas abis exam berlari2 g lrt n about sejam baru dapat teksi,berpeluh dan bau x yah cakap larh.
and pukul 7 setengah g lrt n about 9 sampai terminal bas. bawa dua bag gedabak sampai sana dah cam zomba.haha

okay,yang penting aku dah pn sampai rumah. and see,this laptop awaits me :)
so subuh tadi dah layan istanbul aku datang. rindu pula nak tengok cerita ni,serious rindu nak tengok dalam panggung wayang.haha

so lepas dah habis tengok istanbul aku datang,aku pergi ambik angin dekat luar. nyaman dan sejuk gila pagi ni :)
and dkat bawah pokok dah ada meja baru,tapi sedih sebab meja lama dah dirobohkan. banyak kenangan saudara mara kat situ. and aku main buaian sesedap rasa pagi tadi lepas tu termenung dengar lagu. sebab x tau dah nak buat apa kot.


dunia fatamorgana.


lama x berpijak di tanah ni :)


now masa aku banyak terluang.
aku pernah rasa kesibukan tu tapi x cukup.
aku x pedulikan tentang hati dan perasaan mahupun orang
aku happy dengan kesibukan yang aku ada tu.


cuti ni buat apa? actually plan nak g nursery. nak call mama but BUT but x tau nape rasa segan pula sebab dah lama x pergi sana. but i was really miss those kids :(

atau i guess to halo halo my college friends so that we could arrange a journey. but i'm pleased to go with my schoolmates. oh friends, balik larh korang :(

but sokay tu boleh arrange semula, but kalau x dapat pergi pn x kisah sangat. i have another plan to spent this holiday :)

so sebenarnya x ada apa sangat nak share now,agak malas pula bila mood agak terganggu lately ni. up till now :)

No comments:

Post a Comment